Monday, June 10, 2013

MY HYPP TV TAHNIAH TO TM

Pada 5 June yang lepas aku sampai rumah dan Alia inform tak boleh tengok TV. Tiada siaran, aik takkan HYPPPTV ni buat perangai macam ASTRO gak bila hujan tiada siaran.

Aku call customer service TM UNIFY...peh punya lah susah nak connect....Nasib baik guna phone yang connected dengan unify tu ada function redial so tekan punya tekan punya tekan akhirnya dapat cakap dengan customer service.

Ayat pertama dia cakap "Maaf Encik" Hypp TV memang mengalamai masalah di seluruh negara. Lepas tu baru tanya nama aku...oklah sejuk sikit sebab sebut maaf dahulu... 

Apa yang aku difahamkan technician TM sedang berusaha keras untuk memulihkan kembali siaran yang tergendala. So tidak berpeluang menonton TV lah kami sekeluarga malam itu. Bengang jugak lah kan bayar penuh ni...

Pada keesokan hari nya lebih kurang jam 0900hrs aku call maid aku tanya TV dah ok tak sebab aku risau nanti anak bujang aku nak tengok  rancangan cartoon dia. Ok dah ok kata maid aku. 


Kemudiannya aku menerima email di atas....ini sebagai tanya penyesalan TM ok lah ni... at least aku bayar full tu berbaloi -baloi....

TQ kerana berusaha menjaga hati pelanggan.

No comments:

Post a Comment