Tuesday, June 4, 2013

KENAPA SAYA SUKA PERGI OFFSHORE

Kenapa saya suka pergi offshore?
 Reason pertama aku biarlah aku kongsikan yek.  Sebab sangat senang hendak makan ikan fresh.


Jangan jealous yek. Bila tekak terasa nak makan sup ikan,  siap boleh gi pelan-pelan cakap kat SAT Diver, tolong tangkap ikan merah nak buat sup.

Nasib engkau lah BO jadi model dalam blog aku hahahha....hopefully one day ko baca blog aku, masa tu jangan mara tau...kita kan kawan...hahhahahah.....BO ko ni boss nelayan apa banyak sangat posing dengan ikan jek ni hahahahahha....
Semua ikan ini kiranya laut dalam lah kan kalau dah diver tangkap di kedalaman 72 meter kot....Satu lagi kalau korang dapat cook Philippine, layan gak kalau korang makan sup ikan mereka rasa masam-masam sikit..pehhh tetiba tertelan air liur sendiri pulak sambil menulis ni.

2 comments:

  1. salam bro. nk tnya apa requirement utk jadi ROV technician..kalau ada dip. electrical dleh ke?

    ReplyDelete
  2. Nanti aku jawab dalam satu post yek...bz sikit sekarang

    ReplyDelete