Thursday, December 23, 2010

Penat

Seharian hari ini aku cuba menyudahkan preparation untuk issue out 2 packages untuk satu PSCs. Lagipun dah expectation dari PSC tersebut untuk kami issue out by today.  Manakala Add pulak concentrate dengan MIS. Aku memang dah muak gila babai tahap dewa dengan MIS nie.. sampai tadi aku joke dengan Firdaus...ko nak masuk tandas pun nanti kena buat MIS...MIS enter to toilet.

Agak malang bila semua dah ready...CD2 dah aku bakar...masuk sampul baik punya..package pun semua dah ready nak issue out guna DHL..siap aku call tanya DHL mana bukak esok sebab aku nak hantar sendiri...tetiba MIS nya tidak di sign sebab ada pulak TC Chairman tak ada so kena tunggu Isnin...aduhlaaa padahal paper nie PETRONAS dah approve lagi nak kecoh macam korang boleh buat keputusan totally different dari PETRONAS pun aduhhh AA aku nie pun sign je lahhhhhhh

No comments:

Post a Comment