Monday, December 13, 2010

Syukur

Alhamdulillah petang tadi Alia dah dapat selama ini yang ditunggu, rentetan cerita bersyukur aku sebelum ini. Ketika menjalani training minggu lepas di IKWAS, Alia ada inform aku yang dia akan dapat surat pelantikan tetap pada hari ini.

So sekarang dah lega, bak kata geng2 Alia lepas nie yang nak kahwin tu boleh lah buat loan baru senang nak lulus dan bahagian perjawatan JPA pun dah kurang sikit beban nak explain kepada bank taraf perjawatan sebelum ini.

"TAWARAN PELANTIKAN TETAP KE JAWATAN..." bergitulah bunyi tajuk surat tawaran Alia. Alhamdulillah..satu jek pertanyaan ...bila lagi nak submit application loan nak beli kereta ni?? Masa di dewan siap sempat chit chat dengan aku dan dalam masa yang sama geng2 dia sempat menggunakan si "pink".. nasib wa tak chat yang dahsyat-dahsyat...

Tadi Alia juga jumpa dalam dewan tu si pengapit aku masa aku berkahwin....lawak ada ke gi panggil Alia kakak ipar... gila apa, ko tu putus dengan sepupu Alia daaaaa...sudahlah minahtu pun dah kahwin.... beb lu dah ada jawatan tetap so apa lagi cari lah yang lain....

Sebagai penutup gua hari nie...ucapan SELAMAT MAJU JAYA kepada isteri tercinta....

No comments:

Post a Comment