Sunday, February 27, 2011

Happy Anniversary Mak & Abah

Aku tidak mengetahui dengan tepat tarikh perkahwinan parent aku. Seingat aku ianya dalam bulan February dan tarikh selepas 20hb. Kami decided untuk belikan kek dr Swiss Garden Resort untuk meraikan tahun ke 36 perkahwinan parent aku. Lagipun acara pertunangan adik bongsu aku dah selesai, Kira nak berhappy melepaskan lelah.


Happy 36th Anniversary

Cake dah tentu strawberry cheese cake, sebab Mak suka cheese cake. Beli di Swiss garden sebab tak jauh Dari Rumah takkan nak ke bandar Kuantan pulak.



Cucu = 2B + 1G

Malam itu baru aku tahu tarikh perkahwinan parent aku iaitu 20.02.75. Boleh tahan cantik tarikhnya compare tarikh perkahwinan kami hahaha.

Semoga Mak dan Abah bahagia dengan anak2 dan cucu2...

Putrajaya.

No comments:

Post a Comment