Tuesday, May 1, 2012

Alternative Honda 3S Service






Mencari Alternative Honda 3S Service ? Dahulu ketika bersama TPS, satu daripada tanggungjawab aku ialah yakin kan engineer TNB dan kalau boleh PETRONAS untuk memilih kami sebagai alternative service provider kepada mereka.

Ada orang tinggal kan note di atas di wiper kereta Alia. Almaklumlah city kan so memang Ada kena. Mengenalah. Kepada mereka yang tinggal sekitar Bangi, Putrajaya, Kajang bolehlah mencuba workshop Millennium Merz Odyssey Sdn Bhd yang terletak di Bandar Baru Bangi.

Biasalah kepada mereka yang mempunyai kereta dah habis warranty tu bolehlah mencuba kepada yang masih dalam warranty kenalah makan hati melayan kerenah service centre masing-masing.

Punyalah nak hentam duit customer sampai minyak hitam pun tidak boleh bawak sendiri. Kena beli minyak hitam mereka. Siap pernah ugut aku kalau nak pakai jugak boleh void warranty. Geram sungguh aku dengan service advisor yang macam gini.

Nasib baik service waja aku ok sahaja bawak sendiri minyak hitam. Boleh aku puji jugak lah mereka akur kalau ko bawak minyak fully synthetic makanya next service 10k KM. Sudah beberapa service centre di beberapa buah negeri aku pergi service kereta city Alia, hanya satu kat Johor Bahru sahaja yang own by Islam. Mengapa yek...

1 comment: