Monday, June 11, 2012

Fireflyz





Now aku sedang minum kopi sementara menunggu waktu penerbangan MH9835 FY3425, pesawat fireflyz ATR72. Penerbangan mengabil masa selama 1 jam.

Ada banyak benda 1st time untuk aku hari ini seperti berikut;

  1. 1st time naik Teksi daripada putrajaya ke Subang Airport
  2. 1st time naik pesawat operate by firefly
  3. 1st time berlepas daripada airport Subang ( yes aku 1st time naik kapal terbang apabila KLIA dah bukak)
  4. 1st time ke destinasi aku ini.


"Ya Allah selamat kan perjalanan pergi dan Balik, permudahkan urusan kerja ku ini agar cepat aku pulang ke pangkuan keluargaku. Ya Allah berikan kekuatan kepada ibuku yang masih di IJN, aminnnn ".

5 comments:

  1. Berapa tambang taxi dr putrajaya ke subang skypark?

    ReplyDelete
  2. Untuk jarak sejauh 56.7KM dari Putrajaya sampai Subang Airport lalu jalan Tol (driver tu tak nak cahrge tol) ikut resit sahaja RM67.90

    ReplyDelete
  3. ada no brader taxi tu x? nak tanya tmbang dari kajang ke subang airport.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Contact No. Taxi Putrajaya : 038888 4000
    Brother yang budiman tulak nama dia Hairie 0193305571

    ReplyDelete