Thursday, January 31, 2013

AVILLION PORT DICKSON

AVILLION PORT DICKSON.  Ini merupakan trip kedua aku ke AVILLION PORT DICKSON. Kali pertama pada September 2012. Kali ini lebih lama di AVILLION PORT DICKSON, 3 hari 2 malam.
Lobby Avillion PD di waktu pagi
Aku hadir untuk menghadiri lesson learn and close out contract untuk IMR kami bagi tahun 2009 - 2012.

Masa ini jugak Azizi demam setelah alhamdulillah tidak demam sebegitu lama so basically malam pertama aku tidak tidur sini pun selepas activity petang dalam lebih kurang jam 6.30ptg aku cabut balik Semenyih tengok Azizi.


Enjoy lah gambo jek sudah. Makan kat sini aku bagi 3 star from 5, ada 2 swimming pool yang besar where satu memang khas untuk dewasa sahaja. Ada jugak satu swimming pool untuk kana-kanan.
Carilah perkampunga mana korang, aku Acheh.
Boleh tahan kena jalan kaki
Perkampungan Acheh
Bilik No. 830
Ada singe King size bed dan daybed
Daybed
Veranda
Singki dalam bilik air


"open" shower

Boleh tengok air dari bilik

Kabur untuk cover handsome

No comments:

Post a Comment