Friday, January 11, 2013

PNB DARBY PARK KUALA LUMPUR


PNB DARBY PARK KUALA LUMPUR merupakan lokasi aku attending training untuk kali ini. Training selama dua hari sebenarnya cover 2 subjet iaitu Project Time Management dan Project Cost Management.
Dua subject ini merupakan antara latihan wajib yang harus aku hadiri. Rupanya ada sahaja latihan secara formal untuk estimate iaitu subject di bawah Project Cost Management in which aku rasa rakan- rakan di tempat kerja lama ANAK SYARIKAT yang dahulu tu boleh hadiri.

Antara perkara bonus training kali ini ialah berjumpa dengan teman sama batch dengan aku masa buat sijil di Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah (POLISAS), Mazli Zakari. Memang seronok jumpa dengan teman yang last aku jumpa tahun 1996. Dia bertugas di OPTIMAL di Kerteh sebagai Plant Turn Around Planner.

Nak komen sedikit sahaja pasal training di PNB DARBY PARK ini, biasanya tempat lain mineral water mesti ada letak spare di belakang kelas maksudnya apabila kita habis air yang mereka letak atas meja kita tu boleh lah ambil yang spare di belakang tu. Komen lain;

Sarapan Pagi
Sejenis makanan berat dan kuih + kopi /teh. Oleh sebab Mazli ada kupon breakfast lebih so dia bagi aku satu so aku breakfast di 10Binjai Restaurant.

Tea Time
Kuih + buah, kopi/teh


Lunch 
Makan buffet di The 39 Restaurant. Makan ok boleh tahan sedap dan ada life music performance.

Tea Break 
Kuih + buah, kopi/teh

Surau
Surau di sedikan di level 5 memang boleh tahan besar, bersih dan tidak berbau.

Parking
Untuk mereka yang menghadiri krusus di sini kadar untuk parking kereta ialah RM5.00 sehari (sila collect coupon depan meeting room untuk kepil bersama kad parking) manakala mereka yang duduk di sini FOC. Oleh kerana teman lama aku datang naik flight maka aku gunakan no bilik dia untuk membolehkan charge parking kereta aku FOC.

Secara keseluruhan nya aku beri 4 bintang daripada 5 bintang untuk facility training di PNB DARBY PARK.


No comments:

Post a Comment