Saturday, April 23, 2011

Dinner at Hj. Shahrin Low Sg. Merab

Ajak Alia mencuba di Reataurant Hj. Shahrin Low di Sg. Merab. Aku tak sure ini cawangan dia yang keberapa. Biasa makan Kat Abdullah Chan di Bandar Baru Bangi.

Memandangkan gigi aku masih sakit kesan pembedahan semalam so kena memilih yang lembut dan yang pasti kena makan bukan masih panas...air pun mintak air ais...





Hahahah amik gambo dah habis makan..lauk kami sikit jek..ikan masak steam nyonya, udang butter, asparagus belacan dan shark fin soup with crab meat...emmm menu lebih kurang jek dengan Abdullah Chan Sure aku paling banyak makan ikan dan soup itu aku punya sorang.




Komen aku...butter prown dia kekurangan jaring2 kuning tu (serbuk)...ikan steam tu sama jek rasa dia,,,soup aku pulak boleh tahan best (RM25.00 semangkuk kena lah cakap best hahahahah)...emmm dari segi menu aku rasa Hj Shahrin Low lebih banyak (terutama itik) tapi dari segi harga pulak makan kat Abdullah Chan lebih senang ko nak control sebab ikan, udang, ketam semua dah fix kalau Hj Shahrin Low ini pulah main per 100 gram...lain kali aku nak order...emmm ikan Siakap yang beratnya setengah kilo masak steam....

No comments:

Post a Comment