Monday, April 25, 2011

Gusi Masih Sakit

Aku ke office seperti biasa pagi ini walaupun gusi aku dan ulcer aku masih sakit...bukan sebab aku rajin sangat pun..aku kena siapkan MTO project KNAG untuk si Shahril nak sign.

Lambat pulak pagi tadi kesnya kasut kerja aku dalam kereta waja ...dah kena naik semula amik kunci spare kereta waja...Aku decide terus ambil Hiway MEX dari Putrajaya sebab biasanya kalau Isnin selepas tol Sg Besi cepat jam...maklumlah orang balik dari kampung terus ke office agaknya...

Sampai office, bukak email..alamak nak kena clarify pasal proposal to Murphy...ok settle aku balas jek email En Wan...cepatlah bagi PO yek En Wan..secepat mungkin merujuk kepada beberapa email untuk memastikan MTO yang aku siapkan untuk Shahril sign adalah terkini dan benar...

Siap print semua dah jam 1000 lebih....wow slownya aku buat kerja hari ni...mana taknya gusi berdenyut kepala duk teringat gusi jek...selesai semua mengadap boss nak mintak keluar...menjerit pulak minah nie tengok muka aku...biasalah senget sikit..bukak mulut bercakap lagi sekali dia menjerit...relax...gua memang nak mintak keluar nie...

Jumpa Dr. Suria balik semula...alhamdulillah tiada jahitan yang terbuka or what ever....Dr. Suria cuci (sambil menekan-nekan) macam haram sakitnya...nurse dia leh cakap nie lembut nie...aku yang menanggung sakit ni tuhan jek yang tahu...ok Dr. Suria cakap ada campuran steroid tadi apa yang dia sapu...lantaklah janji baik...

Ok....apalagi balik rumah lah dah Dr. Suria kasi MC...tapi kepala masih memikirkan kerja yang pending... shit...

No comments:

Post a Comment