Tuesday, April 12, 2011

Arcoxia

Arcoxia adalah ubat "tambahan" yang terpaksa aku ambil untuk bersama dengan imigran sekarang ini untuk merawat migraine aku. Arcoxia adalah ubat pain killer untuk aku setelah aku ni SAH allergic kepada kumpulan ubat yang digelar NSAID (non steroidal anti inflammatory drugs).

ARCOXIA 120mg

Aku tak tahu sangat pasal arcoxia sehinggalah aku jumpa web ini. Gilo terperanjat aku sebab arcoxia diberi merawat radang joint dan kepada pengidap cancer untuk melawan rasa sakit mereka. Lagi best bila senarai di bawah adalah side effect dia;
  • Ulcers and bleeding
  • Increase risk of heart attack
  • Stroke
  • May decrease likelihood of pregnancy
  • Abdominal pain
  • Skin rashes and yellowing
  • Water retention
  • Unexplained weight gain
  • Constipation
  • Tenderness
  • Nausea
  • Lethargy and fatigue
  Adus...kenapa aku amik ARCOXIA...sebab MIGRAINE....kenapa aku MIGRAINE....sebab....

1 comment:

  1. Weh..tu ubat gout aku la..Sekali telan aku buleh berlari 18 ratus meter sesaat..hahaha

    ReplyDelete