Tuesday, April 19, 2011

SWATCH

Jam ini diberi kepada aku semasa aku masih bekerja dengan Tractors Petroleum Services Sdn Bhd (TPS) Oleh principal kami Sulzer Turbo Services aka TSID. Jam ini hendak dihadiahkan kepada customer kami iaitu staff TNB tetapi sebab melalui aku for sure ada satu untuk aku huhuhuhu...




Jam SWATCH yang biasa jek pada aku lagipun aku tak appreciate sangat jam pakai bateri sebab aku lebih suka jam auto.Pada aku jam auto lebih istimewa kerana lebih banyak parts di dalam jam tersebut...jugak for sure harap-harap samapai ke anak aku jam tersebut masih boleh digunakan. Aku memang suka kumpul jam tapi jangan salah sangka bro semuanya berharga sederhana...bukan yang jenis ribu raban punya...masih belum mampu buat masa sekarang...







Jam ini dah 6 bulan habis bateri. Punyalah kalut sampai tak tukar-tukar bateri nya. Nasib haritu aku mintak tolong in-law aku tukarkan Kat Kedai jam di Semenyih (Kedai jam old fashion punya)..yang best semua bateri dapat harga murah ada discount...jam SWATCH nie paling mahal sebab bateri dia lebih tebal compare yang lain...(aku bagi 2 utas jek jam kot ye pun + bini aku punya GUEST satu).




Bila dia inform in-law aku baru aku perasan jam nie kt belakang dia cuma boleh bukak untuk ganti bateri jek. Kena berhati-hati takut rosak nanti tak leh repair.

Hanya ini jam SWATCH aku ada so aku tak sure semua macam ni ke?

No comments:

Post a Comment