Wednesday, September 7, 2011

Bila Lagi Aku Nak Berhijrah?


Semalam hari yang membengangkan aku sebab kemain ramai orang tanya bila nak ke PXXX? Apa korang ingat aku nak sangat lagi ke lepak kat sini. Tension siot dapat soalan macamtu. Apapun tak salah mereka jugaklah sebab mereka cuma bertanya, biasalah orang Malaysia kan ambil berat.

Aku tanya HR manager aku apa masalahnya lagi, adus kesimpulan aku memang gila lah COMPANY red tape tak hingat punya, walaupun dah approve to transfer out tapi sebab nak pergi on assignment dulu pun kena masuk dan dapat approval committee dulu…gila apa…

Concern aku ialah masa semakin pendek untuk aku sebab aku kena kejar KPI maklumlah tahun nie financial year jadi pendek sampai December jek…pulak tu PPA aku akan deliberate kat PXXX where input akan ada jugak dari sini…lebih tension untuk aku ialah apa yang aku buat sekarang “membantu” orang dan benda ni bukan KPI aku dan bukan part of KPI aku pun nanti….TENSION.

No comments:

Post a Comment