Tuesday, September 13, 2011

World Cup Malaysia Bila Lagi?

Saja aku buat pertanyaan ini kepada sesiapa yang sudi mengomen...setakat ni kita masih belum mampu melangkah ke Piala Dunia acara padang, kalau court tu yelah cam squash, badminton dan sepak takraw.



Sekarang berlangsungnya Rugby World Cup 2011 di New Zealand kan...demam masih lagi terasa.



Time sekolah dulu aku pun tak tahu kenapa aku pilih untuk main ragbi dan hoki. Badan kecik jek tapi cita-cita besar main ragbi...position yang sesuai untuk aku scrum half...hohoho jersey no. 9. Gambar atas tu aku main bawah 18 masa aku Form 4 kat Sekolah Teknik Kuantan (zaman tu ada 8 sekolah teknik jek sekolah vokasional bukan teknik ok), takut senior punya pasal aku main gak ragbi walaupun dah bertekat konon tak nak main dah sebab result SRP aku yang mengarut...masa aku form 3 aku lawan team ni wakil sekolah lama aku masa tu main bawah 18, reserve tapi ditakdirkan lawan team ni scrum half senior injurt so aku lah main...huhuhu best jugak "menganjin" mereka nie....tup..tup aku main dengan mereka lak..ishhh tulah nak buat jahat kena berpada-pada...

I should thanks kat team ni jugak sebab masa aku jadi senior merasa pakai jersey bary CANTERBURY lagi. Kat Pahang masa tu tak ramai pun team pakai CANTERBURY.  Paling best MADE IN NEW ZEALAND ok..sekarang nie banyak made in China...hahahahha...



Dari dahulu hingga sekarang aku sokong team ni walaupun team ni tak pernah menang World Cup dan tahun ini kalau Tri-Nation punya tournament..sedih...hopefully tahun ini for the 1st time All Black juara



Semangat France...ayam kacukan baru heheheheh...team France ni masa aku kat teknik kami kaji cara main jahat mereka yang susah di kesan oleh referee....hahahaha...apapun kenangan itu sentiasa indah...

Sekarang...tengok je lah....

No comments:

Post a Comment