Monday, September 19, 2011

Surat

Semasa bercinta monyet dahulu korang mesti pernah tulis surat dan akan melantik posman tidak rasmi korang untuk menyampaikan surat tersebut kepada idaman kalbu korang. Siap yang extream tu bubuh bedak sebab nak kasi wangi. Tak tahu orang yang bukak surat tu lepas tu bersin..silap-silap naik bedak penuh muka lebih parah masuk mata...

Akhirnya surat yang aku tunggu-tunggu sangat sampai jugak ke tangan aku. Surat ini sebenarnya besar risikonya sebab surat itu hanyalah assignment letter. Tempat baru aku propose aku transfer on assignment dahulu sementara menunggu E&P PDC approval yang sittingnya plan on 3 October 2011. Risiko yang diceritakan ialah sekiranya E&P PDC tak approve (nauzubillah min zalik) aku kena patah balik. Mengharapkan doa kawan-kawan agar  hijrah aku approve tanpa apa-apa masalah.

Sekarang aku di tempat baru sedang "relax dulu"seperti diarahkan oleh SM baru aku..Alia ada pesanan untuk aku di sini

No comments:

Post a Comment