Friday, July 22, 2011

Ummai D'Lake Cafe, Putrajaya

Hari Selasa lepas, Alia ajak dinner kat Umai D’Lake Café, Putrajaya. Sebenarnya kami dah baca review pasal café nie dalam Mingguan Malaysia pada hari ahad yang lepas dan dah siap potong kupon discount.
Petang tu tepat jam 5 petang, as normal early bird aku pun cabut dari office. Sampai rumah lepas magrib kami pun ke Umai D’Lake Café, Putrajaya.



Family KPP


 
Geng Bujang EPU

Sampai di café tu nampaknya ada dua table lagi yang daripada EPU, satu table family KPP satu table lagi orang Bujang. Fuhhh ramai yang baca review dalam Migguan Malaysia kot. Kiranya in total ada 3 meja pelanggan UMAI adalah daripada EPU. Masing-masing sibuk mahu mencuba hahahahah entah-entah orang lain dah biasa datang kami je yang 1st timer.




Azizi & I

Azizi macam biasa mesti nak makan sama so kami memang dah bawak bekal siap-siap dari rumah, timun yang di potong panjang-panjang buat Azizi mamah..at least dia akan leka buat seketika.




Aku tak amik gambo makanan sebab tak sedap heheheh padahal terlupa. Aku order air bandung cincau manakala Alia Fresh Orange susu. Kedua-duanya suam sebab tu gelas gitu. Air aku dan Alia kami boleh bagi 4 star out of 5 stars.


Kupon discount gunting dari Mingguan Malaysia.
Walaupun western food dia agak menghampakan kami akan kasi chance lagi kat café nie dengan datang untuk breakfast lak sebab atanya cucur-cucur dia yang sedap (UMAIIIIIII)….


Siap sempat mengomen pasal check in aku kat Umai D’Lake Café, Putrajaya dalam facebook. Ingatan kepada pengusaha makanan berhati-hati sebab orang boleh komen terus pasal restaurant / cafe anda dan dibaca oleh ramai orang hanya kerana publicity di FACEBOOK so make sure korang dapat publicity baik..  Menurut cerita kawan aku, Iqbal yang 1st komen nie, dahulu nama cafe ini lain dan amsa tu cafe itu Western Foodnya agak sedap.
 

No comments:

Post a Comment