Saturday, July 16, 2011

Perjuangan Yang Belum Selesai


Perjuangan yang belum selesai....sajak tulisan mantan PM kita...sesungguhnya itulah juga ungkapan paling sesuai untuk aku yang berhajat berpindah OPU. Bakal M aku memang dari awal supportive dan OK untuk aku join, Cuma bakal SM aku ada concern pulak. Nasib baik aku hantar email kepada dia explain yang aku faham condition dan consequence yang aku  harus lalui sekiranya aku diterima masuk di OPU yang baru.

Kami discuss lagi selepas sembahyang Jumaat dan bakal M aku jugak maklumkan yang bakal SM dah agreed untuk resume aku di submit ke HR OPU yang baru ini. HR mempunyai processnya sendiri so aku kenalah bersabar dengan process HR pulak...bakal M dah bagi nama mamat HR yang uruskan perkara aku ini walaupun M aku tak ada pesan apa-apa tapi aku faham sendiri kalau mau cepat so start next week aku akan  follow up dengan mamat tu pulak...

Sebelum blah balik office aku semula bakal M sempat pesan, doa banyak..banyak...aku terus cakap amin...insyaAllah...kepada yang baca blog aku ini marilah doakan...Ya Allah izinkan dan permudahkanlah penghijrahan Syaifullah ke OPU yang baru...Aminnnn....


Note: Bakal SM ckap cam perasan jek muka aku dan namapun familiar bila tengok resume aku...surelah dah aku meeting dengan dia untuk brown filed daaa...pastu masa menunggu giliran dia nak present TRC dia leh tegur aku bila berselisih dengan aku...sure dia perasan aku...

No comments:

Post a Comment