Saturday, December 1, 2012

MALAYSIA VS INDONESIA AFF SUZUKI CUP 2012

Malam ini Malaysia vs Indonesia pada AFF Suzuki Cup 2012. Perlawanan yang akan berlangsung secara serantak dengan perlawanan antara Singapura menentang Laos cuma berbeza gelanggang perlawanan. Tahun ini Malaysia menjadi tuan rumah perlawanan awal nampaknya AFF Suzuki Cup 2012.

Bagi kami yang berada di tengah laut ini kurang kemeriahan sedikit kerana atas kapal yang ini tiada satelit tv. Rasanya kalau atas Rockwater 2 lebih meriah sebab sure TV Indonesia menayangkan perlawanan yang sentiasa hangat apabila Harimau Malaya menentang Garuda. Note; Rockwater 2 mempunya satelit tv yang kandungannya dilanggang dari Indosat.
Harian Metro Bila Ni?
Walaubagaimanapun di darat sana aku sure sangat sangat meriah suasannnya sebab jeritan GANYANG MALAYSIA pasti kedengaran...Gambar Harian Metro di atas ada member aku upload dalam Whatsapp tidak tahu kebenarannya maklumlah satu METRO tu paper nyamuk pastu zaman sekarang ni orang boleh jek superimpose lah bagai.

Apapun atas kapal ini ada pelbagai negara so kepada Malaysian, indonesian, Singaporean dan Pilipino do not worry kasi buat kerja macam biasa ok baru boleh balik cepat.

Oh ye...doakan cuaca baik esok. Crew boat nak datang ambil aku balik... 

No comments:

Post a Comment