Sunday, December 2, 2012

TAHA DUA

Crew Boat Taha Dua
Fast Crew Boat (FCB) Taha Dua inilah yang dijadualkan untuk membawa aku pulang ke daratan pada hari ini.  Seperti bermimpi pula apabila aku dan Kamal dibenarkan pulang. Taha Dua akan mengambil aku dari Kanowit Field setelah singgah di Platform KAKG-A untuk pulang daratan, Bintulu.

Perjalanan yang akan memakan masa selama 8 jam dari Kanowit Field ke Bintulu.

Ya Allah izinkan aku pulang dengan selamatnya kerana aku sangat-sangat merindui anak ku Ya Allah.

4 comments:

  1. Aku dpt rasa sekali aje kapal ni lepas tu kena hantar ke field lain. Time baru smpi tu mmg syok abis..serba serbi baru & cantik..

    ReplyDelete
  2. peh tadi masuk dalam terus bau muntah kembang terus tekak aku...gilalah...aku ingat masa dia on the way tadi ada bawak orang ke platform KAKG-A ada lah tu yang muntah...barai gila...

    ReplyDelete
  3. Kalau ada bau diesel lagi merembess...hahah

    ReplyDelete