Wednesday, August 24, 2011

Iftar Pullman



PULLMAN terletak di Putrajaya. Hotel 5 bintang ini haya aku tahu terletak berhampiran Putrajaya International Convention Centre (PICC).  PULLMAN mempunyai 281 bilik termasuk bilik jenis suites dan juga mempunyai 34 service apartment. Architecture PULLMAN mengetegngahkan rekabentuk etnik Melayu, China, India jugak senibina Borneo.

Buka puasa pada hari Khamis lepas ini dimeriahkan dengan kehadiran teman kami yang berhijrah ke PRSB Bangi. So kami berempat lah semuanya pada hari tersebut siapa lagi Abe Mie, si botak, Zul dan aku.
























Komen;

  1. Makanan di sini adalah syuga bagi mereka yang suka makan lauk sebab memang banyk gila lauk yang disediakan. Ini termasuklah ikan patin masak lemak tempoyak...Aku siap meratah ikan patin, best.
  2. Kambing di sediakan bersama nasi minyak yang aku rasa the best so far aku makan compare dengan KL Convention Centre, Istana Hotel mahupun The Royal Chulan.
  3. Teh tarik (TT) yang disediakan sedap cuma orang yang minum Teh C Kosong macam aku ni kena buat taktik biasa ambil TT separuh tambah air kosong pastu.
  4. Pemandangan dan persekitaran yang menarik untuk honeymoon...sekiranya ada rezeki ingin aku honeymoon lagi sekali di sini...apa kata eliyazz.
  5. Bagus sikit sebab parking dia flat rate RM4 bila dah chop dining inn.. tidak macam aku kena kat The Royal Chulan, RM16...bila nak balik...
  6. Lupa nak cerita jugak berbuka di sini mengetengahkan konsep Arab jugak...siap pelayan pun pakai baju ala Arab..kedua lah aku jumpa selepas The Royale Chulan
  7. Sibuk makan so gambar sebelum makan jek masa makan no photo.

    3 comments:

    1. uit! meriahnya dgn iftar hotel tahun ni..bape kg dah naik ni? :)

      ReplyDelete
    2. eliyazz: InsyaAllah
      Liza: kg naik = 0 kg turun =3kg

      ReplyDelete